Paaseiland afronden, morgen retour Santiago! - Reisverslag uit Paaseiland, Chili van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu Paaseiland afronden, morgen retour Santiago! - Reisverslag uit Paaseiland, Chili van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu

Paaseiland afronden, morgen retour Santiago!

Blijf op de hoogte en volg Wouter

25 September 2014 | Chili, Paaseiland

Ik sta elke ochtend op met yoga. Lekker ruimte maken in het lichaam! Gister heb ik weer een chill dagje ingepland. Lekker rustig aan. Beetje in de zon liggen, geen rush. Rond een uur of 2 kwam er een Fransman, wonende te Frans Guyana, in dezelfde guesthouse aan. Hele aardige gast. Ik ben met hem de rest van de dag opgetrokken. Ijsje gegeten in de haven, super lekker! Dit moest 'helaas' wel want de verslavende bananacake was op ;-).

Na het ijsje hebben we nog gezwommen aan een lokaal strandje, super lekker! Daarna een stuk naar het noorden gelopen om nog wat Moai(beelden) te zien die hij nog niet had gezien en de zon zien ondergaan bij de Moai, een mooi plaatje!

Vandaag ga ik langs de westkust een wandeling maken. Ik heb al een licht ontbijt van fruit vroeg in de morgen en nu net een stevig brunch van 4 eieren gebakken in roomboter achter de kiezen. Let's go!

Een nieuw plan voor de reis over een maand of 2 de boot nemen van Iquitos, Peru, 12 uur lang over de Rio Amazone naar zuid oost Colombia. Aldaar een jungletocht maken met de kano, op zoek naar de pink dolphin!! Vanuit dat stadje neem ik een vliegtuigje naar Bogota om iemand te ontmoeten die Ayahuasca ceremonies doet. Hij vroeg mij te assisteren, maar ik zal ongetwijfeld zelf ook meedoen.

  • 26 September 2014 - 08:29

    Edith:

    Hi Wouter, welk cijfer krijgt Rapa Nui? Waarom moet ik daar ook naar toe?. Ben benieuwd naar je foto's. Fijne en veilige vervolg van je reis. Energie is getankt lijkt mij.

  • 27 September 2014 - 01:01

    Wouter Van Der Heijden:

    Mijn cijfer voor Rapa Nui:

    Vriendelijkheid mensen: 6,5
    Voedsel: 6,5
    Prijs: 4
    Eiland bezichtigingen: 6,5(afhankelijk van er je er van maakt)
    Ijsjes: 10

    Ik heb het naar m'n zin gehad maar er is barweinig te doen. Ik zou Max 3-4
    Dagen gaan, maar daar is het dan weer erg duur voor. Ticket betaal je al bijna 600 voor vanaf Santiago, entree nationaal park 50. Ik vond het leuk maar niet super bijzonder. Misschien ook
    Omdat ik 2-3 dagen niet echt lekker ben geweest. Ik zou eerder naar Galapagos gaan in dat geval.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Op een spannende 8-maandse reis door Zuid Amerika. Te beginnen in Santiago de Chile. De reis vervolgend naar Paaseiland, Atacama desert, Bolivia, Peru, en door naar het Noorden, met als eindbestemming Costa Rica. Waar ik tussendoor allemaal naartoe zal reizen, is mij allemaal nog een groot raadsel. Komt tijd komt raad.

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 8959

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 09 Mei 2015

Zuid Amerika

Landen bezocht: