Santiago city tour - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu Santiago city tour - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu

Santiago city tour

Blijf op de hoogte en volg Wouter

18 September 2014 | Chili, Santiago de Chile

Het is in Santiago freezing!! Het is aan te raden om in beweging te blijven.

Gisteren ben ik met Chileense vrienden naar de lokale markt geweest en hebben we een vis en garnalen gegeten. Daarna zijn we naar een oefening van de militaire parade gegaan. De Chilenen noemen het traditie en cultuur maar waar het meer op lijkt is...nou ja zie zelf de foto en videobeelden maar...

Ik was gister zo kapot dat de koude rillingen over m'n lijf gingen! Ik werd bij binnenkomst van het hostel waar ik verblijf door mensen uitgenodigd om mee te eten maar verder dan het voorgerecht kwam ik niet. Ik ben m'n bed maar in gerold. Vandaag is het begin van een feestweek in Chili met veel dans, bbq en lokale mierzoete drank! Chichu, gemaakt van gefermenteerde druiven. Ik doe rustig aan vandaag. Middagdutje is op z'n plaats.

Morgen om 4:30 opstaan voor de vliegreis naar Isla de Pascua, Paaseiland. Een vlucht van 5 uur. Ik zal daar verblijven in een leuke guesthouse aan zee. Ik kwam gisteravond een dame uit Frans Guyana tegen die daar ook heen gaat komende week. Ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Op een spannende 8-maandse reis door Zuid Amerika. Te beginnen in Santiago de Chile. De reis vervolgend naar Paaseiland, Atacama desert, Bolivia, Peru, en door naar het Noorden, met als eindbestemming Costa Rica. Waar ik tussendoor allemaal naartoe zal reizen, is mij allemaal nog een groot raadsel. Komt tijd komt raad.

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 8959

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 09 Mei 2015

Zuid Amerika

Landen bezocht: