Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Wouter Heijden - WaarBenJij.nu

Santiago

Blijf op de hoogte en volg Wouter

17 September 2014 | Chili, Santiago de Chile

Diehard Spaans spreken de hele dag! Veel niet verstaan, proberen, de boeken in, weer proberen, beleefdheidsvormen, verleden tijden, krijg er bijna hoofdpijn van. Ik ben gister de hele dag met lokalen op stap geweest in Santiago die geen woord Engels spraken. Ik heb het vermoeden dat ik na 8 maanden een aardig woordje spreek!

Vanmiddag gaan we de stad weer in, en vanaf morgen is het nationale feestdag/week en gaat iedereen de straat op om te feesten en bbqen(asados).

Vrijdagochtend vertrek ik om 5:30 richting het vliegveld om te vertrekken naar Paaseiland voor een week!

  • 17 September 2014 - 16:43

    Mike Hielspoor:

    Wouter je eerste week van de 8 maanden begint al goed!! En zo te horen de tweede week nog beter succes en veel plezier op Paaseiland !!

  • 17 September 2014 - 16:43

    Mike Hielspoor:

    Wouter je eerste week van de 8 maanden begint al goed!! En zo te horen de tweede week nog beter succes en veel plezier op Paaseiland !!

  • 17 September 2014 - 17:05

    Françoise:

    Ik dacht even wat doet Wouter nu in Santiago! Haha! dacht natuurlijk aan Spanje!Ja, ik denk dat je snel de taal oppikt als je moet! Gaat je goed! Spannend! Blijf maar in touch via je blog en zo ben jij altijd in de buurt!!
    Geniet!xxx

  • 17 September 2014 - 18:41

    Betty:

    Lekker feesten dan! Goed om de taal te leren !

  • 17 September 2014 - 20:30

    Paul:

    Ben trots op je Wouter. Ik vertel over je reis aan vrienden en die zeggen allen het ook te willen .....

  • 17 September 2014 - 20:31

    Chantal Witteman:

    Hey wouter! Gaaf hoor! Geniet ervan en ik zal je verhalen volgen. Liefs

  • 17 September 2014 - 20:45

    Raoul:

    Gaaaaaf tof leuk. .. freedom! Zo lang je mijn boek maar niet nodig hebt. Plezier!

  • 17 September 2014 - 21:42

    Petra:

    Zo Wouter, dat klinkt goed lekker Spaans leren en feest vieren heb lol!!!!
    En veel plezier op Paaseiland WAUW
    Kus Peet

  • 18 September 2014 - 16:24

    Wouter Van Der Heijden:

    Thanks allemaal!!

  • 22 September 2014 - 17:35

    Romano:

    Mooi avontuur!!
    Wel handig dat je straks spaans spreekt in de trainings stage in Moraira volgend jaar

  • 29 September 2014 - 01:58

    Wouter Van Der Heijden:

    Haha dat is wel de bedoeling! Hasta la proxima año!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Op een spannende 8-maandse reis door Zuid Amerika. Te beginnen in Santiago de Chile. De reis vervolgend naar Paaseiland, Atacama desert, Bolivia, Peru, en door naar het Noorden, met als eindbestemming Costa Rica. Waar ik tussendoor allemaal naartoe zal reizen, is mij allemaal nog een groot raadsel. Komt tijd komt raad.

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8938

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 09 Mei 2015

Zuid Amerika

Landen bezocht: